შეძლებთ თუ არა თანხის დაბრუნებას ან ბილეთის გადაცვლას, დამოკიდებულია თქვენი ბილეთის საფასურზე და ავიაკომპანიის წესებზე. ზოგიერთი ტარიფი იძლევა თანხის სრულად ან ნაწილობრივ დაბრუნების საშუალებას, ზოგიერთი უფასოდ ან დამატებითი თანხის გადახდის შემდეგ გადაცვლის საშუალებას იძლევა, ზოგიერთი კი საერთოდ კრძალავს თანხის დაბრუნებას და გაცვლას.
თქვენი პირობების გასარკვევად, უნდა დაუკავშირდეთ გამყიდველს. გამყიდველის სახელი შეგიძლიათ იპოვოთ ბილეთზე.
ფრენაზე დამაგვიანდა
თუ ჯერ არ ხართ აეროპორტში და ვერ ახერხებთ გაფრენას, დაურეკეთ ავიაკომპანიას რაც შეიძლება მალე და აცნობეთ, რომ რეისზე ვერ მიუსწრებთ.
თუ აეროპორტში ხართ, მიჰყევით ინსტრუქციას:
- იპოვეთ ავიაკომპანიის წარმომადგენლები და ჰკითხეთ, რისი გაკეთებაა შესაძლებელი.
- დაუკავშირდით გამყიდველს, აუხსენით თქვენი მდგომარეობა და მოითხოვეთ თანხის დაბრუნება ან ბილეთის გადაცვლა დამატებითი საფასურის გადახდის სანაცვლოდ. გამყიდველის სახელი შეგიძლიათ იხილოთ მარშრუტის ქვითარში (ბილეთი), რომელიც გამოგეგზავნათ დაჯავშნის შემდეგ.
ავად გავხდი და გაფრენა არ შემიძლია
თუ ავად ხართ და არ შეგიძლიათ ფრენა, ასევე დაუკავშირდით გამყიდველს. შესაძლებელია გამგზავრების თარიღების შეცვლა ან თანხის დაბრუნება, თუ მათი წესები ამის საშუალებას იძლევა. მგზავრობის აღწერილობა შეგიძლიათ იხილოთ მარშრუტის ქვითარში (ბილეთი), დამატებითი ინფორმაციისთვის დაუკავშირდით გამყიდველს.
თუ ჩვენი დახმარება დაგჭირდებათ, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ. ჩვენი საკონტაქტო ინფორმაციის მოძებნა შესაძლებელია გვერდის ბოლოში ბლოკში "დაგვიკავშირდით". აღწერეთ თქვენი პრობლემა და დაურთეთ ბილეთი თქვენს შეტყობინებას. ბილეთის პოვნა შეგიძლიათ იმ ელ. ფოსტის მისამართზე, რომელიც დაჯავშნისას მიუთითეთ. ის ჩვეულებრივ 3 საათში შეიძლება მიიღოთ.