შეძლებთ თუ არა ბილეთის გამოცვლას, დამოკიდებულია თქვენი ბილეთის საფასურზე და ავიაკომპანიის წესებზე. ზოგიერთი ტარიფი იძლევა თანხის სრულად ან ნაწილობრივ დაბრუნების საშუალებას, ზოგიერთი უფასოდ ან დამატებითი თანხის გადახდის შემდეგ გადაცვლის საშუალებას იძლევა, ზოგიერთი კი საერთოდ კრძალავს თანხის დაბრუნებას და გაცვლას. თუ თქვენი ფრენა გაუქმებულია, გამყიდველს შეუძლია დაგიბრუნოთ ვაუჩერი მომავალი ფრენებისთვის გამოსაყენებლად.
თქვენი პირობების გასარკვევად და ბილეთის გადასაცვლელად, თქვენ უნდა დაუკავშირდეთ გამყიდველს. ბილეთზე შეგიძლიათ იპოვოთ გამყიდველის სახელი.
როგორ დავუკავშირდეთ ბილეთების გამყიდველს
შეიყვანეთ ავიაკომპანიის ან სააგენტოს სახელი საკონტაქტო დეტალების სანახავად
ფრენა გამოვტოვე და ახალი ბილეთი მინდა
- იპოვეთ ავიაკომპანიის წარმომადგენლები და ჰკითხეთ, რისი გაკეთებაა შესაძლებელი.
- დაუკავშირდით გამყიდველს, აუხსენით თქვენი მდგომარეობა და მოითხოვეთ თანხის დაბრუნება ან ბილეთის გადაცვლა დამატებითი საფასურის გადახდის სანაცვლოდ. გამყიდველის სახელი შეგიძლიათ იხილოთ მარშრუტის ქვითარში (ბილეთი), რომელიც გამოგეგზავნათ დაჯავშნის შემდეგ.
როგორ დავუკავშირდეთ ბილეთების გამყიდველს
შეიყვანეთ ავიაკომპანიის ან სააგენტოს სახელი საკონტაქტო დეტალების სანახავად